Prekių apmokėjimas
Elektroninėje parduotuvėje TORVI.LT: bankiniu pavedimu arba automatizuotoje e-mokėjimų platformoje (populiariausi bankai, mokėjimo kortelės), Revolut.
Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Šie mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
SVARBU: atliekant bankinį pavedimą, mokėjimo paskirtyje būtinai nurodykite užsakymo numerį. Apmokėjimą prašome atlikti per 5 darbo dienas, kitu atveju užsakymas bus panaikintas.
Prekių užsakymas
Suformavus užsakymo krepšelį ir užbaigus pirkimo procesus, Jūsų nurodytų el.paštu sistema išsiųs laišką kartu su išankstine PVM sąskaita – faktūra (joje bus nurodyti įsigyti gaminiai).
Apmokėjus užsakymą, Jūsų nurodytu el.paštu sistema išsiųs apmokėjimo patvirtinimo laišką.
Po sėkmingo užsakymo ir apmokėjimo, prekės bus paruoštos atsiimti arba pristatomos jūsų nurodytu adresu.
SVARBU: Negavus užsakymo patvirtinimo laiško arba pastebėjus užsakymo neatitikimus, informuokite mus el. paštu [email protected].
Prekių pristatymas
Prekes stengiamės visuomet pristatyti kuo greičiau. Jeigu prekės reikia skubiai – siūlome prieš jos pirkimą susiekti mūsų svetainėje nurodytais kontaktais ir suderinti terminus, pristatymo būdus.
Jeigu prekė yra sandėlyje, ji bus išsiųsta per 1-3 darbo dienas. Užsakomosios prekės pristatomos per 1-4 savaites. Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje (dėl pristatymo į kitas ES šalis susisiekite prieš užsakymą).
Pildydami užsakymo informaciją, galite pasirinkti vieną iš šių pristatymo variantų:
– Pristatymas į paštomatą (Pasirinkus šį būdą prekę Jums pristatys kurjerių kompanija į pasirinktą paštomatą. Prekės įprastai pristatomos per 2-5 darbo dienas.
– Pristatymas per kurjerius (Pasirinkus šį būdą prekę Jums pristatys kurjerių kompanija. Prekės įprastai pristatomos per 2-5 darbo dienas.)
– Atsiėmimas mūsų atsiėmimo punkte Žalgirio g. 106A, Vilniuje (atvykti tik gavus patvirtinimą, kad užsakymas paruoštas).
Nemokamas pristatymas į pasirinktą paštomatą – užsakymai, kurių vertė 45 € ir daugiau, pristatomi nemokamai.
Didelių gabaritų prekių pristatymas
Pasirinkus šį būdą prekę Jums pristatys kurjerių kompanija. Jeigu perkate baldą, kuris sveria daugiau nei 31 kg (valgomojo stalai, pastatomos lentynos, indaujos) ir Jums reikia užnešimo paslaugos, susiekite el. paštu [email protected].
Bendra informacija
- Prekes Pardavėjas pristato Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją – susisiekti prieš užsakant).
- Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą, pašto kodą, nurodyti tikslų kontaktinį telefono numerį ir kitą papildomą informaciją (laiptinės kodas ar pan.).
- Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatomos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
- Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes sekančią dieną nuo pranešimo gavimo, kad jam bus pristatyta siunta. Pirkėjui nepriėmus ir/ar neatsiėmus siuntos ji vežama pakartotinai. Dėl pakartotinų pristatymų Pardavėjas turi teisę apmokestinti Pirkėją, jei dėl šių pristatymų bus patirtos papildomos išlaidos.
- Prekes pristato Pardavėjas, Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
- Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis Prekių aprašymuose nurodytais terminais. Išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
- Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
- Pristatymo kaina yra fiksuota ir nekinta perkant daugiau nei vieną prekę. Perkant daugiau nei 10 vnt. pristatymo kainą būtina iš anksto suderinti susisiekiant mūsų kontaktais. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna produkto komplektacija. Jei viename užsakyme yra užsakomos prekės su skirtingais pristatymo terminais, tokiu atveju visam užsakymui yra taikomas ilgesnis pristatymo terminas. Taigi, jei viename užsakyme yra užsakoma viena prekė su 1 – 5 dienų pristatymo terminu, o kita su 1 – 4 savaičių pristatymo terminu, visam užsakymui bus taikomas ilgesnis pristatymo terminas. Jei norite, kad vienu apsipirkimo metu Jūsų išsirinktos prekės, kurių terminai yra skirtingi, būtų pristatomos skirtingais užsakymo terminais, prašome atlikti atskirus užsakymus.
- Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekių pristatymo dokumente.
- Pirkėjas savo nuožiūra negali keisti prekių pristatymo adreso kai siunta yra išvežta. Jeigu pristatymo vieta yra pakeičiama asmeniškai tariantis su kurjeriu ar kita pristatymą teikiančia tarnyba, Pardavėjas neatsako už siuntų pristatymo termino vykdymą bei turi teisę papildomai apmokestinti Pirkėją už patirtas papildomas išlaidas dėl savavališko kliento pristatymo adreso pakeitimo esant išsiųstai siuntai. Patirtos išlaidos gali būti padengiamos išrašant papildomą sąskaitą Pirkėjui, arba išskaičiuojamos iš grąžinamų prekių sumos.
Iškilus bet kokiems neaiškumams ar klausimams kviečiame susisiekti ir tikrai rasime sprendimą.