Tikimės, kad įsigytos prekės Jums tiks ir atras savo vietą Jūsų namuose. Vis dėlto, jeigu atsitiktų kitaip – visuomet galite grąžinti (nenaudotą) prekę ar pakeisti į kitą. Norite keisti arba grąžinti prekę turi atitikti šias sąlygas:
– Nepasibaigęs keitimo arba grąžinimo terminas (plačiau skaitykite žemiau).
– Keičiamos arba grąžinamos prekės turi būti visiškai tvarkingos (plačiau skaitykite žemiau).
– Pateikti įsigijimo dokumentus (kasos kvitą arba PVM sąskaitą faktūrą).
– Prekes atsiųsti/pristatyti vienu iš šių adresų:
> Oršos g. 5, LT-09300, Vilnius ([email protected], +370 640 26212)
> Žalgirio 135 Omniva paštomatas, Vilnius ([email protected], +370 640 26212)
> Linkmenų 22 DPD paštomatas, Vilnius ([email protected], +370 640 26212)
KEITIMO / GRĄŽINIMO TAISYKLĖS
Pirkėjui apsigalvojus, prekė gali būti grąžinta Pardavėjui nenurodant grąžinimo priežasties. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte išvardintų kategorijų tinkamos kokybės prekių, taip pat prekių, kurios Pirkėjui atsiųstos pagal individualų užsakymą.
Norint grąžinti prekę, apie savo sprendimą turite informuoti mus raštu, pateikdami prašymą dėl prekių grąžinimo, nurodydami priežastis ir pridėdami apmokėjimo patvirtinimą, ir pateikdami kartu su grąžinamomis prekėmis.
Prekės gali būti grąžinamos per 30 dienų nuo tos dienos, kurią prekes gavote. Jeigu grąžinimo laikotarpio pabaiga sutampa su nedarbo diena, jis pratęsiamas iki artimiausios darbo dienos.
Prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
Pinigai už prekes bus grąžinti Pirkėjui per 30 dienų nuo pareiškimo apie pirkinio atsisakymą, tačiau pinigų grąžinimas gali būti uždelsiamas negavus grąžinamų prekių arba įrodymo, kad jos išsiųstos.
Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su prekės dokumentais. Prekės grąžinamos Pardavėjo nurodytu adresu. Prieš grąžinant prekes pirkėjas būtinai turi susisiekti su Pardavėju el. paštu [email protected].
Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Dūžtančios prekės turi būti supakuotos taip, jog būtų galima saugiai transportuoti.
Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).
Visais grąžinimo atvejais pirkėjas pirmiausia privalo kreiptis MB TORVI NORD konktaktais ir tik gavęs informaciją iš įmonės darbuotojo vykdyti grąžinimą per kurjerį arba nunešti prekes į įmonės buveinę.
Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
Prekės Pirkėjui nepatikusios dėl formos, dydžio, spalvos, modelio, komplektiškumo (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis) priimamos iš Pirkėjo ir pakeičiamos arba už jas grąžinami pinigai per 30 dienų nuo prekės grąžinimo.
Kai grąžinama gauta ne ta prekė, arba nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis arba kokybiškomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi tinkamų arba kokybiškų prekių arba Pirkėjas nepageidauja šių prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.“