Užsakymas ir pristatymas
Visus jums prieinamus būdus ir kainą matysite įvedę savo adresą atsiskaitymo lange.
- Paštomatai
- Kurjeriai
- Greitas atsiėmimas Vilniuje
- Greitas pristatymas Vilniuje
Suformavus užsakymo krepšelį ir užbaigus pirkimo procesus, Jūsų nurodytų el.paštu sistema išsiųs laišką kartu su išankstine PVM sąskaita – faktūra (joje bus nurodyti įsigyti gaminiai).
Apmokėjus užsakymą, Jūsų nurodytu el.paštu sistema išsiųs apmokėjimo patvirtinimo laišką. Po sėkmingo užsakymo ir apmokėjimo, prekės bus paruoštos atsiimti arba pristatomos jūsų nurodytu adresu.
SVARBU: Negavus užsakymo patvirtinimo laiško arba pastebėjus užsakymo neatitikimus, informuokite mus el. paštu [email protected] arba skambinkite +370 686 09866
Šiuo metu prekes siunčiame tik Lietuvos teritorijoje. Esant poreikiui – susisiekite ir aptarsime galimybes.
Mokėjimo būdai
- Populiariausi elektroniniai mokėjimo būdai per MakeCommerce.lt mokėjimų platformą (bankai, kortelės), euro valiuta
- Bankinis rankinis pavedimas
- Revolut, Google Pay, Apple Pay
Taip. Visų prekių kainos nurodytos su PVM.
Prekių grąžinimas
Nenaudotas ir kokybiškas prekes galite grąžinti (ar pakeisti į kitą) net per 30 dienų nuo tos dienos, kurią prekes gavote.
Prekes atsiųsti/pristatyti vienu iš šių adresų:
– Žalgirio g. 106A-58, LT-09300, Vilnius
– Žalgirio 135 Omniva paštomatas, Vilnius
– Linkmenų 22 DPD paštomatas, Vilnius
Stengiamės grąžinimą atlikti kuo skubiau. Įprastai užtrunka iki 5 d.d., laikas skiriasi nuo mokėjimo būdo. Maksimalus terminas – 30 dienų.
Taip pat galime pasiūlyti prekių keitimą arba kreditą panaudoti kitiems pirkiniams.
Žinoma.
Jei užsakymas neapmokėtas – tiesiog atšaukite arba informuokite mus.
Jei jau apmokėtas, bet persigalvojote (ar įsivėlė klaida prekėse, kiekiuose) – parašykite mums arba paskambinsime.
Jei užsakymas jau apmokėtas ir išsiųstas – galioja standartinė prekių grąžinimo procedūra.